Söndag 6 Februari


Hejsan hoppsan allihopa!

Gick upp med tuppen idag för jag började jobbet halv 8, då har jag dukat fram frukosten på en halv timme,
men dom första gästerna kom ju inte förens vid nio-halv tio så jag hade inget att göra i en timme så lite
långtråkigt kan det bli, men det är ändå roligt att träffa nattgäster :)

Igår så var vi hos Cornelia, eller jag kom lite senae dit för jag åt hemma, dom skulle äta tacos där
men jag har verkligen förätit mig på det! Förra veckan så åt jag tacos fyra gånger på en vecka sen
åt jag det även i fredags, så jag sa nej tack och åt hemma!

Idag ska jag bara ta det lite lugnt, kolla på tv och så..
Ska på möte halv 11 imorgon angående projektarbetet i skolan..mindre kul!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0