Torsdag 17 Februari


Hejhej!

Idag har jag jobbat från 9-11.30 så det var lugnt, så om ni undrar varför jag inte har skrivit så är det för
att jag har jobbat och sovit i några timmar.

Igår så bestämde vi oss för att gå ut till Statt på kvällen, jag, Ronja, Cornelia och Cecilia
åkte hem till Linus där hans killkompisar också var, vi spelade lite kort och sedan gick vi ner
till Statt, helt okej kväll, inte den roligaste men samtidigt inte den tråkigaste! :)

Igår när jag och mamma åkte iväg och trimma Molly hos uppfödaren så har en av alla hennes
katter fått kattungar, hur söta som helst!! Rasen är raggdoll och det var 5st kattungar som bara var
sju veckor gamla, skulle köpt en om mamma inte var allergisk.. Vi hade nämligen en långhårig katt när jag var liten som vi tyvärr fick sälja.. Molly älskar katter! Kann visa bild sen när jag sitter vid min data(har pappas data nu)


Detta är en raggdoll katt, tänk er fem sånna här sötsaker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0