Fredag 21 Januari


Hejsan!

Har varit i skolan idag från 9 - 11, var på ett skattemöte som handlade om ja.. skatt!?
Vi ska nämligen få skatta på vårat uf arbete, inte för att vi har kommit över 18 000 utan för
att det sätts ihop med resten som jag och mimmie tjänar på fritiden, tycker det är lite dåligt för
det är ändå ett skolarbet..

Nu har jag varit och tränat själv, jag brukar inte svettas i ansiktet men idag kan jag säga att jag
gjorde det, shiiiiit.. :)

Ikväll så ska jag på bio med Rickard i Skövde, vi ska se på The Green Hornet 3D. Alltid roligare med 3D !

Det är en action/komedi och Cameron Diaz är med, hon är bra!

Kommentarer
Postat av: anneli

du skulle hört av dig så har jag kunnat följt me å tränat:)

2011-01-21 @ 20:04:13
URL: http://puhtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0