Måndag 10 Januari


Hej igen!

Har varit med Ronja idag, när vi inte kom på vad vi skulle göra så bestämde vi oss för att gå på bio.
Mariestad hade tyvärr inga bra filmer som gick så vi åkte till Skövde för att se Svinalängorna.

Det var en sevärd film men hemsk, så man får inte glömma att ta med pappaer, satt och snyftade både jag och Ronja och hela salongen!

Imorgon börjar skolan.. kommer bli så tråkigt, det har förändrats en del och en lärare som jag tyckte var bra har slutat och blablabla... Men på kvällen imorgon ska jag äntligen fixa naglarna igen, så då kommer det en bild på dom! :)

Idag är det för övrigt exakt 5 mnader kvar tills jag tar studenten!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0