Måndag 24 Januari


Hejsan!

Vad dålig jag har varit på att blogga ihelgen, har varken haft tid eller lust.
Men min helg har varit jätte rolig, i fredags var jag på bio med Rickard och den var bra, lite för mycket action
för min smak men bra!,  gillar inte när ''det snälla laget'' skjuter på motståndar laget och dödar alla men blir aldrig
träffade själva.. hoppas ni förstod vad jag mena!

I lördags så var jag och mina kompisar på Boda Borg, tyvärr förlorade mitt lag men vi hade jätte kul ändå!
Sen på kvällen så gick vi till statt. Rolig dag :)

Idag börjar jag skolan 11.10 men vaknade redan vid 9 och kunde inte somna om..
Jag kommer ha två lektion i skolan och ett hål, är så trött på alla raster, buhu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0