Måndag 3 Januari


Hejsan!

Igår kom Rickard hem till mig, han har varit i Amsterdam i fyra dagar så det var roligt att träffa han igen!
Men han börjar att jobba så tidigt på morgonen så jag vaknar själv ändå, men vad gör det när man har en hund som kommer och väcker en :)

Idag ska jag fortsätta att packa ner saker som jag inte kommer att använda innan flytten, kläder och så..
Igår så satte jag in en annons på min stereo på Blocket och 20 minuter senare så ringer det en man som bor 200 meter i från mig som ville ha stereon, så han kom hit och hämtade den direkt! Jätte bra :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vart ska du flytta? xx

2011-01-03 @ 20:39:49
URL: http://barbalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0