Onsdag 5 Januari


Idag har jag varit duktig! Har varit och tränat med Ronja nu på morgonen, och innan det så ringde
tanten som jag hjälpte (hon som hade halkat) och var så tacksam, tyvärr hade hon brutit benet men var hemma nu :)

Imorgon åker jag till Nynäshamn till min farfar och Rakel, bilresan tar ungefär fyra timmar tror jag..
Det ligger utanför Stockholm så det blir nog inte många blogginlägg, men jag kan fixa lite tidsinställda inlägg, så håll utsikt :)

Nu ska jag till Oxen och köpa mat, för jag har erbjudit mig att laga maten idag, tycker det är rätt skoj!
Blir våran nyårsmiddag som vi åt hos Cornelia på nyår, så det blir lite lyx ;)

den här nallen hade jag när jag var liten, hittade den i ett skåp när jag städa.<
Molly älskar den, hon ligger jämt och sover på den! Kan visa sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0