Torsdag 13 Januari


Hej igen!

Klippningen blev bra, blev ingen större skillnad, hon toppade ungefär 2cm, så det var ju bra!
Håller på och läser en läxa, så tråkigt! handlar om påven, biskopar och helgon typ..
har inte tränat idag har verkligen inte kännt någon ork till det tyvärr, somnade i soffan och
har bara kännt mig allmänt hängig som man gör på vintrarna. Kanske beror det på att jag läste på löpsedeln att ''busvädret'' är påväg, ska bli jätte mycket regn! Ja jag tror att det är vädrets fel att jag är hängig..

Nej nu ska det bli lite posetivt här också, det är fredag imorgon, det är ju kul! :D

Så ser det ut efter klippningen, syns inte så mycket va :) ?

Kommentarer
Postat av: Kimberly

jätte söt bild! ^^

2011-01-14 @ 23:25:11
URL: http://kiwberly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0