Torsdag 27 Januari


Hejsan!


Har åkt skidor idag, kan väl inte påstå att jag är duktig på det, shit vad kass jag var haha
När jag var liten så var man ju så orädd men idag var jag livrädd. Men det sista åken gick bättre.

Våran lärare sa att det skulle kosta två hundra med hyrning, men icke sa nicke..
När vi väl sa att det var dyrare så kunde han inte erkänna att han har sagt att det kosta två hundra!!

Igår så spelade vi lite poker, gick ut i natten och lånade en madrass som är ett stolpskydd och åkte
ner för en backe, jätte kul :)!





Kommentarer
Postat av: dajana

haha, klassresan var faktiskt rolig. :)

2011-01-28 @ 14:18:18
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0