Fredag 1 Juli


Har inte haft tid att blogga eller ens orkat i värmen!
Så skönt att bara ligga på stranden och sola och bada med mina vänner.
Fast igår så hjälpte jag mormor och hennes gubbe att flytta, dom flyttar till ett nybyggt hus
som var jätte fräsht! Dom bygger ett litet pensionärsområde här i stan och dit flyttar dom :)
Kan meddela att svetten rann igår när jag hjälpte dom, så då var det Ekudden och bad som gällde efter.

Idag har jag jobbat, och nu ska jag snart till Skövde med Ronja, Fanny och Cornelia.
Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, ta det lugnt för imorgon ska jag jobba ett dubbelpass. Först börjar jag
8 till ca 12 sen börjar jag igen vid 3 till ca 23.. Men det är grillbuffé på kvällen så jag klagar inte!

Hörs när jag kommer hem från Skövde, tomhänt eller ej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0