Onsdag 20 Juli



Hejsan!

Sitter hemma hos mormor, vi var här och lämnade några hyllor som var i mitt gamla rum i
den gamla lägenheten. Försöker fortfarande lära henne lite om datan, det är inte lätt att
lära en som inte är uppvuxen med datorer, internet m.m. men hon är duktig!
Hon har faktiskt gått datakurs som tur är!

Ikväll ska jag lägga mig tidigt för börjar klockan sex imorgon..
Men vi hörs imorgon. Känner att jag skriver väldigt tråkiga inlägg nu för tiden
för det händer inget på dagarna. Men i helgen blir det ändring och när jag kommer hem från Rhodos också! :)

Hon har faktiskt kamera på sin data men det vet hon nog inte om själv.
Men nu vet du det mormor när du läser detta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0