Söndag 17 Juli



Hejsan!

Vaknade nyss, somnade vid halv fyra och sov i nästan två timmar, så skönt!
Har jobbat från 7-15 därför jag är så trött.
Imorgon börjar jag ännu tidigare, redan klockan 6.

I fredags var jag på bio med Rickard - Harry Potter! Den var riktigt bra tycker jag.
I lördags så var det fint väder så då åkte jag och Rickard + familjen till husvagnen och
solade/badade/grilla/åt jordgubbar/spelade yatzy och fiskade. Rasmus fick en aborre som fick
chippa efter luft jätte länge, då gick jag tillbaka till mamma och pappa i husvagnen för jag tyckte
synd om den lilla fisken..

Fisken ska mormor få, ska även till hennes nya hus och lära henne lite om datorn som hon har köpt.
(Hennes första data i sitt liv) men är inte så sugen på att åka dit nu när det spöregnar?.. Har ingen bil hemma.


Detta är en bild som min lillebror har gjort om, men såhär såg det ut i fredags när jag
gick till Ronja, det regna då också men jag fick använda mina fina gummistövlar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0