Tisdag 7 Juni


Halloj!

Gick till skolan klockan 08.00 och målade på lakan som vi ska sätta upp på studentflaket!
Har ganska mycket att göra idag, först ska jag till banken sen köpa hårfärg (håret har blekts så mycket i solen)
och sen ska jag vidare på förfest innan ölbrännbollen!!
Dagen imorgon kommer vara ännu fullspäckare men vad gör det? :D Bara roligt.

Har fått min reservbalklänning och reservstudentklänning och balklänningen älskar jag!
stuentklänningen är sådär.. :/ Känner mig rätt så lurad av den första jag köpte båda av.
Kanske blir så illa att man måste anmäla om man inte får pengarna tillbaka..?

Såhär ser jag ut nu, betydligt gladare än den förra bilden!

Ps. Tack Linnea, Jacob och Ed för presenten men jag sparar den till fredag ;)

Kommentarer
Postat av: Linnea

För en gångs skull var jag ute i god tid! Party party sista veckan och lägg upp en massa bilder från studenten :D kram kram

2011-06-07 @ 18:52:33
URL: http://barbalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0