Lördag 19 Mars


Dålig uppdatering idag, men vad gör det om hundra år? Nej men jag har inte riktigt haft lust att
sätta mig framför datan idag, jobbade mellan 7-11 och efter det sov jag i två timmar, sen gick
jag och Rickard ut på en långpromenix, kollade fall min cykel stod kvar på Stockholmsvägen(där jag
bodde förut) men nej.. den var snodd..

Sen åkte vi till Oxen och köpte mat, jag bestämde mig för att göra maten idag, blev kalasbra!
Värkar som om jag är den enda som inte går ut ikväll? Lite trist men det lönar sig i längden, ska
gå ut nästa helg och då har jag också fått lön så det blir bra!

Ha en trevlig kväll önskar tjejen som inte äger en cykel (tredje gången gillt den blev snodd)
men
den har varit låst alla tre gånger, jäkla sax dom klipper upp låsen med....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0