Lördag 5 Mars



Så här ser jag ut ikväll, fast jag ska göra iordning håret också.
Om ni undrar varför jag har en strumpa på dörrhantaget så är det ifall att jag smäller igen
dörren mot väggen så ska det inte bli hål i nya tapeten! Har inget dörrstopp än..


Just nu håller jag på och letar förfullt efter mitt körkort, kan inte minnas när jag tog ur det från plånboken
senast, har inte behövt att visa legg på statt sen några gånger tillbaka för vakten är en bekant som är lika
gammal... åh jag blir galen på mig själv.

Kommentarer
Postat av: Motorcykeltjejen

vad fin du är!! Linnet du har på dig, vart har du köpt det?

Kramar

2011-03-06 @ 22:51:48
URL: http://nakenhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0