Måndag 7 Mars



Här bor jag! Ska ju upp tavlor, hyllor m.m


Mitt rum som ni sett tidigare, ska upp hyllor, tv m.m..


Hallen på övervåningen, Mitt rum är längst bort till vänster, i mitten till
vänster är det kontor, närmast till vänster är Rasmus rum, till höger
Är min garderob och toalett, vi ska fixa en liten myshörna längst bort med
bäddsoffa m.m


Detta är ''kontoret'' Vi har inte ens börjat med det här rummet än...


Mitt och Rasmus badrum på övervåningen, rasmus rum har jag inte tagit kort
på, det var så otroligt stöckigt, men det är lika stort/litet som mitt rum.


Vardagsrummet, tog bilden när vi skulle kolla på lets dance om ni undrar varför det
står mat på bordet ;)


Vardagsrummet


Vardagsrum/kök, när jag tog bilden stod jag vid soffan så det är typ en
halv vägg mellan kök och vardagsrum


Vardagsrum/kök


Köket och Rasmus hamna på bild!


Mammas och pappas sovrum, såg ni att dom fått upp två färgglada tavlor
över sängen.


Tvättstuga/badrum på nedervåningen


Hallen där man kommer in i lägenheten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0