Onsdag 9 Mars



Hej bloggen!
Förlåt för dålig uppdatering men nu ska ni få höra på min dag.
Vi slutade 10.15 för en lärare var sjuk och då kunde vi flytta fram den sista lektionen
efter skolan så gick jag och fyra klasskompisar till Ströget och tog en fika.
Sen när jag kom hem så var jag ute med hunden och efter det så tog vi en tupplur i min säng,
sen pluggade jag och vi fem så åkte jag och dansa i 45minuter och efter det körde vi ett core pass
i en halvtimme och avslutade med 10minuter crosstrainer så jag är helt slut!

Nej nu ska jag plugga igen på det svåra spanska provet vi har imorgon..
Vi hörs imorgon, sov gott!

En bild på mig och min lillebror när vi lekte med dockor, haha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0