Tisdag 29 Mars


Hej igen.

Nu har jag kommit hem från ett step-up pass och hunnit äta m.m
Passet var riktigt jobbigt, hade lite träningsvärk från gårdagen också men det blir bra!

Tänkte visa lite kläder/ring jag klickade hem mig här om dagen, får sån sommarkänsla när
jag shoppar sommar kläder och jag tänker reda nu på vad jag ska packa ner till Alanya, Barcelona och Rhodos.
Haha :)


Ett par aprikosfärgade shorts - Tror detta kan bli mina favoritshorts, tänk er dom, ett vitt pösigt linne och
bruna ben! :D

En byxdress - Tänker ta bort axelbanden på den.

Turkos ring -när jag köpte ringen såg jag att dom hade ett liknade halsband, ångrar att jag inte köpte det med
men de får bli nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0