Torsdag 3 Mars


Hej igen!

Nu har jag pluggat, men kom på att jag har svenska tal tills imorgon också, ska vara fem minuter långt
och jag har bara tre minuter långt så måste komma på lite mer (låter som om två minuter hit och dit inte är
så viktiga, men det är dom verkligen i detta samanhang). Var och solade förut med min lillebror också, sen gick
vi till oxen och köpte ananas, har ju börjat mitt nyttiga liv ni vet ;) haha..

Nej nu ska jag stå och prata med mig själv i fem minuter, känner mig jätte töntig när jag står och kollar
mig i spegeln samtidigt som jag pratar med mig själv!!

Kom på att jag har glömt att ta bilder på lägenheten, ska se om jag kan fixa det till helgen.


Detta hade jag på mig idag, en lös vit topp, svarta jeans, nitboots men sen
tog jag på mig en halsduk runt halsen och en kofta, är så himlans kallt  i skolan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0