Torsdag 31 Mars


Hejhej.

Har sovit i två timmar och vaknade upp kvart över sju och nu har jag precis ätit.
Det var inte alls meningen att sova så länge för jag har ju tänkt att åka och träna! men jag skyller
på vädret för det regnar så mycket.

Ska fixa lite läxor istället, har så sjukt många!
5 minuters tal i svenska nationella, ett pm i svenska nationella, ha redovisning om en engelsk
författare på engelska, läsa ut en engelskbok och skriva en uppsats om den, spanska ''kapitelprov'',
m.m.......

Hmm vet inte ens var jag ska börja..
Som tur är så är jag ledig imorgon, kompledig från tur-mässan som
vi var på i Lördags! Kommer snart ut två bilder därifrån ;)

Var för övrigt hos tandläkaren idag igen(är där några gånger per år) och dra mig baklänges
så hård hänt min tandläkartant är, eftersom jag har förstora tandfickor m.m så mäter hon vid tandrötterna
och skrapar bort beläggning så jag ligger där medans det rinner tåran på sidorna, tur att det bara tar en kvart,
vilken lipsill jag är haha :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0