Hjärtat!


Idag har det gått en hel månad sen du gick bort, våran underbara fina vovve.
Igår kollade jag tillbaka lite i bloggen vad jag gjorde för ett år sen, såg att den 9 november
förra året var det snöstorm, men det gillade du så himla mycket, du älskade att skutta ute i snön
och det gjorde mig så glad att se!

Försöker tänka på det posetiva hela tiden, men det jobbigaste är när man hör ljud och
inte tänker sig för som tex här om dagen när det regna och jag tänkte ''vad gör Molly, biter hon på något''
men det var bara att det regnade på fönsterrutan. Sånt är det jobbigaste när man liksom glömmer bort
att du inte är här längre. Men du ska veta att jag tänker på dig flera gånger om dagen :) ♥




Detta är bilder som verkligen visar hur mysig du var, den sista bilden
är när du är sjuk, när du fick sova med mig och Rickard för mamam och
pappa var utomlands.

Kommentarer
Postat av: Anette L

Finaste, mysigaste och bästa lilla Molly♥!!

2011-11-07 @ 22:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0