Tisdag 1 November


Hejsan!

Igår när vi var påväg till Ikea så hade det självklart hänt en olycka på E20, plus
att det var på en väg där dom höll på att bygga om så vi stod stilla i 45minuter då
ska jag lägga till att vi var hungriga, kissenödiga m.m. Tror inte det var någon som blev
allvarligt skadad för ambulansen körde ej så fort.

Jag köpte inget direkt mer än en fotobok och tre lampor till Rickards nya lägenhet.

Idag har jag jobbat, har börjat klockan 6.00 på morgonen sen i onsdag och imorgon är det nog
slut på det vilket är skönt eftersom jag även ska jobba kväll idag. Ska servera för 12 personer.


Var hundvakt åt lilla Sigge i fredags (Ronjas hund)
Väldigt osnygg bild men lilla Sigvard är ju söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0