Torsdag 3 November


Hej

Sitter i soffan nu och dricker smoothie, tänkte faktiskt åka och träna senare, ska
bli skönt!

Igår var jag hos tandis, hade ett litet hål men det fixade dom, sen åkte jag hem och
storstädade mitt rum, så nu är det fräscht.
Vid fyra åkte jag med Rickard till Skövde, köpte en micro och en dammsugare sen när vi skulle
äta på Max så fick Rickard en rå hamburgare, var som att äta rå köttfärs! Så han gick och klagade
och fick en ny hamburgare + alla pengar tillbaka, det var ju snällt men tror inte det blir Max någon
mer eller iallafall inte på länge länge..

Gårdagen var väl inte speciellt rolig, och något som inte heller är roligt är att jag brände mig i måndags
vid ugnen på jobbet, och det svider som sjutton.


Hoppas att inte ärret sen blir så synligt, för jag vill inte se självmordsbenägen ut! hehe :)

Kommentarer
Postat av: Mimmie

Aj fy faaaaan vad ont :( Stackare!

2011-11-05 @ 16:03:18
URL: http://finest.se/mimmieappelgren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0