Födelsedag


I lördags hade jag ett litet födelseparty för mina närmaste vänner!
Jag bjöd på mat och efterrätt och om jag själv får säga så tyckte jag att det var
riktigt trevlig och är jätte tacksam för de fina vänner jag har!


En sån här mysig filt fick jag av Ronja + biobiljett, men det verkar som att Molly
redan har tagit över den mysiga filten.


Detta fick jag av Cecilia, det mönstrade tyget är ett par shorts! :)


Här är lite annat jag fick av alla flickor som kom!
Två silver halsband, ett armband, en klocka, ett presentkort och en jätte
mysig stor halsduk! Tack ännu en gång alla fina!


Sån härlig bild!





Fråga mig inte vad dom gör! Bild tagen från Annas blogg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0