Födelsedag


På torsdagen kom mormor och Claes och firade mig eftersom jag åkte iväg
på fredagen, vi åt god mat + polkagristårta!


På fredagen blev jag firad på hotellet, där bjöd dom på tårta och jag fick
2 ficklampor(som användes väl när jag och Rickard gick i mörkret till trädkojan)
Sen fick jag även champang och ett paket med, saft,marmelad, vinäger,skorpor och sylt
som kom från Brödboden!


Sen när jag kom hem så firade familjen mig, Fick presentkort av Rasmus
på VeroModa, av mamma och pappa fick jag en rosa stekpanna, ett par skor och
en hoodiebuddie och lite så!




Jag är absolut jätte nöjd!




Detta fick jag av min underbara pojkvän ♥

Visar lite bilder från mitt party i lördags imorgon istället! Har haft en jättebra
födelsedag och är supernöjd! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0