Måndag 26 September



Hejsan!

Idag när jag kom hem från jobbet hade molly spytt och diareét överallt
och hon har varit lite dålig nu dom senaste dagarna så jag ringde till Tassarnas djurklinik i Töreboda.
Dom ville att jag skulle komma direkt så jag lånade Rickards bil och mötte min faster som fick hemma med mig.
Var ledsen för man tror ju alltid det värsta först.. Men det var att hon hade gaser i tarmarna troligvis, det
visade iallafall röntgen, annars får jag åka tillbaka med henne och ta blodprover.

Jobbigt att detta händer när mamma och pappa är utomlands :(

Tänkte ta kort på mina presenter och göra ett gladare inlägg ikväll!  Så håll utkik ;)

Tack världens bästa faster för du hängde med mig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0