Torsdag 8 September



Hade lite tråkigt förut så jag satte igång med lite bak, kladdkakemuffins!
Dom blev mumsiga, tyckte att jag förtjänade de efter min promenix med Cornelia.

16st.

2 ägg
2 1/2 dl socker
2 tsk vaniljsocker
4 msk kakao
1 krm salt
1/2 tsk bakpulver
2 dl vetemjöl
100g smält smör

Smält smöret och låt det svalna lite, vispa ihop socker och ägg och tillsätt sedan vaniljsocker,
kakao, salt, bakpulver. Vispa lite till och sen tillsätt mjölet + det smälta smöret..
Sen in i ungnen i ungefär 10-15 min :)


Vakthund!


Klara!

Kommentarer
Postat av: Mikaela Svensson

Du josse, när du beställde från hongkong på tradera. Hur betalade du? :) Skickar dom ett kontonummer sen eller kan man bara betala på payson? Har inte payson och har vunnit en auktion så då blir det ju problem om man bara kan det. :p

2011-09-08 @ 22:48:39
URL: http://miiickaan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0