Lista

Tog denna lista från min kusins blogg!

BRUKAR DU KOMMA I TID:
Ja speciellt vid viktiga tillfällen!

HAR DU BRA KONDITION:
nej, har haft bättre, men jag jobbar på det.

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
Lördags på Nicolinas party

HUR KÄNNER DU DIG NU:
Lite slö, skyller på det regninga vädret

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
Svart, vitt och rosa tror jag. Eller jag har väldigt blandat..

KAN DU LAGA MAT:
Kan om jag vill, men tänker mig inte för om jag lägger in trä eller plast formar i ugnen..

BLIR DU BRA PÅ KORT:
Om jag är med på att kortet tas, annars ser jag nästintill handikappad ut.

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
Grät en litet skvätt när jag såg extreme home makeover på tv igår.

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
Nej då! :D

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
Ja, jag var med mina kompisar och kollade på idol och Svenska Hollywood fruar!

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
Juice eller oboy

ÄR DU NYTTIG:
Nej...


HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB:
ja!

ÄR DU BLYG:
Nej det tycker jag inte.


VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
7.15

VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
spelar bara data-spel - The Sims

HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
Sisådär 7 cider eller något :)

HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
Tyvärr.


JAG SOVER:
I min egna säng oftast med Rickard

VAD SA DU SENAST?
Ture? eller va, jag hör inte. Sa det till mamma som prata.

VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
Nepp.

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
Ronja!

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
strumpor eller tofflor på fötterna, dom är kalla.

HAR DU SNYGGA SKOR:
Gillar allt mina skor!

Går att klicka på bilderna så dom blir större.


DOLD TALANG:
Kan sitta skräddare- med fötterna på låren



VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
Kommer inte ihåg var alldeles för trött, men mina första ord idag var till Rickard.

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
Japp


HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
Japp


HAR DU KÖRKORT:
Ja!! Snart haft i ett år.


ÄR DU ENSAM NU:
I mitt rum ja, men annars är alla hemma utom pappa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0