23 - 24 September



Inatt har jag sovit på Islanna Ladugårdscafé och lantkök i en trädkoja!
Dom har två trädkojor och tyvärr var den vanliga upptagen till slutet av november så vi
fick ta den nya, som jag tyvärr blev besviken på, den var dyrare och det fanns ingen dusch eller
tv.. (tror inte det fanns det på den ''vanliga'' heller) Men det var mysigt ändå♥

Men vi åkte in till Falköping och köpte en kortlek! :)




Utanför fönstret







På kvällen åt vi trerättersmiddag och allt på det här stället är ekologiskt, kravmärkt
och närproducerat så köttet från grisen åt ekologiskmat och är uppvuxen och slaktad
på en granngård detsamma med grönsaker/potatis och allt vi åt!
Glömde dock ta kort på förätten som var god den med!



Champange och stjärnhimel över sängen!


Stor frukost som dom hissade upp i en korg på morgonen!


Där var utedasset, fast det var en vanlig toa som tur var! :)



Detta var min överraskning till Rickard :)
Egentligen är det väl mer för äldre men det visste jag inte innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0