Onsdag 15 Februari



Hejsan!

Har haft väldigt fullt upp i veckan, därför har jag varit dålig på att blogga.
Men i lördags var vi på party, sen vidare till KG5, var en rolig kväll/natt.

Hela veckan har jag börjat 06.00 och ska göra det i två dagar till, vilken skillnad det är att
gå upp 05.20 istället för 07.00 så idag tog jag ikapp med lite sömn.

Igår var det alla hjärtansdag och jag och Rickard lagade god middag med mindre god efterrätt.
Potatisrosor, baconinlindad fläskfilé med vitlöksost i mitten och grönpepparsås.
Efterrätten var bär med grädde m.m - ingen hit!
Fick jättefina rosor, choklad och färska jordgubbar.
Av mig fick han en tröja och ett par kalsonger.



Fick detta i en alla ♥-dagpressent från jobbet, det tackar vi för! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0