Tisdag 29 Februari



Hejsan!

Har varit ute och gått en långpromenix med mamma, himla skönt väder idag!
Imorgon är jag ledig, ska till en klinik i Göteborg under dagen och fixa en grej, vad
jag ska göra får ni reda på imorgon när jag kommer hem ;)
Men det är något jag har längtat till att göra även om jag är sjukt nervös.

Annars idag så har jag bara tränat, åkt till ford och lämnat in bilen för en ny lampa
(det stängde 16.00 och pappa slutar 16.00 så jag gjorde det åt honom)
Ute och gått som sagt och solat!


Någon bild från hemsidan.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Botox kanske ? ;)

2012-02-29 @ 20:06:25
URL: http://sofiaastahl.blogg.se/
Postat av: Ronja

Du kan väl lika gärna skriva direkt i bloggen att du ska lägga i lite i brösten?? Är lite avis på dig!!!

2012-02-29 @ 20:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0