Fredag 6 Januari


Hejsan!

Igår var vi hos min faster och åt middag!
Till förätt var det kräftsoppa med pilgrimsmussla, till varmrätt var det en jättegod köttgryta
med potiskaka och till efterrätt var den creme brulee med apelsinsmak. Jättegott!

Vi åkte därifrån vid ett inatt och då fick jag köra för mamma och pappa hade druckit vin till
maten, och mitt på vägen står 2 jättestora älgar!! Efter detta körde jag hur lugnt som helst.

Började jobba klockan sex imorses också, så det blev inte mycket sömn inatt men det tog
jag igen när jag slutade!

Annars vet jag inte vad som händer ikväll..




''Lilla'' Smilla blev 14 veckor i onsdags, hon blir så stor! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0