Shopping




Hejsan!

Kameran är urladdad, och kan inte hitta laddaren!? Letade efter den gröna kameran men kunde inte
hitta den heller.. så har tagit bilderna med min iphone, inte den bästa kvalitén men helt okej ändå.



En söt blus!


Ett par midjehöga byxor med dragkedja på sidan vid midjan och nere vid vristerna


En ipoddocka, kostade från början 1000, men fick den för 249:- då
laddarsladden fattades, men det var en vanlig 6voltssladd.


Ett beige omlottlinne, kostade bara 49:- på mellandagsrean ;)


En kortare tshirt, syns inte nu när jag har de midjehöga byxorna på mig.


En längre kofta.


Denna mysiga fick jag av min underbara pojkvän, så den går jag runt i här hemma nästan hela tiden! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0