Midsommar

 
Är verkligen sämst på att blogga just nu men har kommit in i en period då jag inte tycker att
det är så roligt.
Jag har idag börjat min två veckors semester och det har regnat konstant hela dagen!
Så jag har väl mest plockat lite här hemma, kollat på tv och nu sitter jag framför datan.
 
Min midsommar var okej, blev inte alls som man tänkt sig och då har man nog för stora förhoppningar
men den var helt OK!. Torsdagen så åkte jag och Rasmus med mamma och pappa ut i husvagnen där
vi grillade, spelade spel och sov över. Dagen därpå åt vi midsommarlunch och åkte över till Torsö och
kollade på när folk dansade runt midsommarstången och tog en fika.
På kvällen var jag tillbaka i stan och åkte vidare till Josefin där vi var ett gäng som åt middag m.m.

På lördagen var jag i Götene på 5-årskalas hos min lillkusin.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0